Tuesday, March 8, 2011

Aku dilamar...

08-03-2011

aku dilamar olehnya melalui mama...aku disunting menjadi ratu dalam hidupnya...menjadi suri hatinya...menjadi pendamping seumur cintanya...
aku terkesima...terkedu...terharu...
enam tahun bersama...saling mengenali...belajar melayari bahtera hidup ni...merasai kepedihan kehidupan...bkongsi kbahagiaan cinta...

saatku terjatuh, dia antara orang yang tidak lari meninggalkan aku...
saatku gembira, dia tersenyum untukku dan bbangga denganku...

salahku, baginya adalah pengajaran...
silapku, untuknya adalah pelajaran...
dia mgajar aku menjadi wanita...mngajar aku menjadi suri...mengajar aku menjadi ratu sempurna...

abang...
sayang terharu...semoga bahagia milik kita akhirnya...insyaallah...

01.09.2011...insyaallah...

No comments:

Post a Comment