Sunday, January 2, 2011

Salam cinta dan yang pasti Salam Perpisahan 2010. Selamat tinggal tahun yang gemilang...

Akhirnya tirai 2010 berlabuh sudah. Tinggallah cerita. Kuburkanlah segala duka. Simpanlah semua bahagia. Apapun, alhamdulillah kerana masih mempunyai kesempatan menjenguk tahun baru, 2011.
Banyak yang terindah terjadi sepanjang tahun lalu. Atas usaha dan kegigihan kami menakluki STPM, akhirnya dianugerahkan pembalasan yang terindah dan kami semua berjaya menjejak menara gading dan yang pasti, kami berjaya menjadi manusia! Syukran Jazilan...
Apapun semuanya adalah kenangan. Perjuangan yang baru perlu diteruskan dan yang pasti mengimpikan kejayaan yang lebih abadi dan ulung berbanding sebelumnya.
Azam tahun baru 2011 iaitu masa untuk REBUILD, REFRESH and REBORN OF THE RISE AND SHINE OF ME...Ingin sekali MEMBINA SEMULA kemandirian diri dengan semangat perjuangan baru! MENYEGARKAN SEMULA matlamat kehidupan yang lebih jelas dan realistik! Dan yang pasti, MELAHIRKAN SEMULA keyakinan diri untuk menakluki kejayaan dan kemenangan.
Cukuplah sudah semua kealpaan. Masa untuk bangun dan berjuang semula. Jadi IZAN yang bersemangat! Chaiyo2!


Dear my self...There is no shortcut to success...Berhenti mencari yang LEBIH OK tapi gandakan usaha mendapat yang SANGAT OK! No 3.0 below...If u got the best, u will get a new laptop! But if u dont, never dreamed it! Jangan main! Jangan ikut orang! Belajar untuk diri sendiri...Korbankan masa tidurmu yang melebih-lebih tu...STAY FOCUS!!! P kelas bukan untuk bergaya but to study, ok? Promise me??? And then, please ingat sume ni! Jangan buat2 lupa!Ok...Sayang kau....XOXO...

No comments:

Post a Comment