Saturday, February 26, 2011

Awak Sempurnakan Saya....


awak...awak...
bole x saya bagitau sume orang yang saya nak tumbuk2 awak....
nak cincang2 sampai lumat....
nak ggt2 sampai berdarah...
jahat x saya???

hikhik....kau selalu wat ku tersenyum...
kau sinari pagiku dgn syuman indah khas untukmu...
kau beri aku bahagia...
kau beri aku erti sempurna...

hmmmm....inilah sbab knapa saya xmahu sangat kehilangan awak...
awak sempurnakan kekurangan saya...
awak hebatkan kekuatan saya...
awak bahu tempat saya berpegang kala dunia mengujiku...
awak pelita suluhan saya kala hidup terasa kelam dan malam...

awaklah yang telah menyempurnakan siapa saya...
menutupi liang2 keburukan saya dengan cinta awak...
memberikan saya rasa bahagia yang telah lama hilang dibawa pergi...

semenjak awak hadir dalam hidup saya...
awaklah yang memberikan saya jutaan kekuatan menghadapi erti hidup sejujurnya...

awaklah Adam saya...
awak lindungi saya saat sume orang hendak menyakiti saya...
awak jauh dari saya tapi jiwa awak selalu membuatkan saya terasa dekat dengan awak...
awak terlalu jauh jaraknya dari saya...
awak jauh...

kita jauh wak....

tapi dalam hati saya, wak...
awak dekat selalu...
awak Adam saya...
Dekat dengan hati untuk dicintai...
Dekat dengan lengan awak untuk selalu dilindungi...

SELAMAT PAGI CINTAKU!!!

p/s....awak...mama saya cakap...awak lelaki sempurna untuk saya...awak bole jaga saya untuk dia...wak...awak jangan tinggal saya tau! amaran ni....hikhik....awak sempurnakan hidup saya!!!
wak...
kalau esok2 terjadi sesuatu antara kita...
saya nak awak tahu awaklah kehidupan terbaik saya...
awak telah sempurnakan saya...
dan kalaupun saya bahagia sesudah itu...
itu kerana awak pernah hadir dalam hidup saya...
awak sempurnakan saya, wak...

No comments:

Post a Comment